3. den

Ráno jsme vstali a mazali jsme rovnou na snídani. Hned po ní jsme si zabalili batůžky a vyrazili na dlouhou a strastiplnou cestu k moři neboli Kadaňskému koupališti. Tam jsme řádili celý zbytek dopoledne a na oběd nás zpátky odvezl autobus. Potom jsme si užili zasloužený polední  klid. Odpoledne jsme získali další schopné kormidelníky, navigátory atd. Poté jsme na nástupu odměnili posádky za včerejší snažení a pak hurá na další dobrodružství. Vydali jsme se do přístavu naloupit si nějaké zásoby na cestu. Pirátům to však ztěžovali obchodníci, kterým se to vůbec nelíbilo a stříleli po pirátech dělovými koulemi. Když nakradli dostatek zásob, vrátili se do tábora na večeři. Po ní jsme šli zkontrolovat jaké lodě si naši piráti postavili. Některé posádky nás tedy opravdu překvapily plavidly jaké svět neviděl :) Večer ještě dostaly děti za úkol najít v lese různé typy pirátských lodí (jako třeba plachetnice, briga nebo šalupa) a z jejich přeházených názvů vymyslet názvy správné. No a to všechno piráty tak zmohlo, že teď už dávno odpočívají ve svých kajutách a těší se na zítřejší cestu do neznáma alias výlet do štoly. Tak se těšte s námi...